1, Identifikácia objednávateľa:
Spoločenstvo vlastníkov bytov R III/2, so sídlom Rúbanisko III/2,
984 03 Lučenec, IČO : 42193311 DIČ : 2023197033
Rekonštruovaný objekt : bytový dom U65 /T06B-BB/, Rúbanisko III č.2
Kontaktná osoba : Ing. Mužík Peter
2, Popis zákazky, typ zmluvy:
Súťaž je vyhlásená na :
a/ rekonštrukciu a zateplenie strechy a strojovne výťahu
b/ odstránenie systémových porúch, opravu a zateplenie obvodového plášťa vrátane balkónov a loggií
Súťaž bude dvojkolová, prvého kola sa zúčastnia oslovení uchádzači, do druhého kola prejdú traja vybratí uchádzači. S víťazným uchádzačom podľa bodu a/ aj b/ bude uzavretá zmluva o dielo na uskutočnenie stavebných prác podľa paragrafu 536-565 obch. zákona č. 513/91 Zb. v znení neskorších predpisov.
3, Opis stavebných prác :jedná sa o realizáciu stavebných prác na obnove bytového domu formou opráv, ktorých podstatnú časť tvorí výmena a obnovenie fyzicky opotrebovaných častí domu s cieľom znížiť spotrebu energie na vykurovanie a zároveň eliminovať systémové poruchy.
Podrobný rozsah predmetu zákazky je súčasťou súťažných podkladov :výkaz –výmer. Pokiaľ niektoré technické špecifikácie predmetu zákazky v prílohe súťažných podkladov odkazujú na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent, typ, krajinu, miesto pôvodu alebo výroby, ak by tým dochádzalo k znevýhodneniu alebo vylúčeniu určitých záujemcov, výrobkov, prác, záujemca môže tieto špecifikácie nahradiť ekvivalentnými s rovnakými, alebo lepšími vlastnosťami, pokiaľ to nebude v rozpore so stanoviskami dotknutých orgánov, organizácií a so stavebným povolením.
V prípade potreby si uchádzač -budúci zhotoviteľ na vlastné náklady vypracuje realizačnú projektovú dokumentáciu. Podrobné špecifikácie : priložený výkaz -výmer.
Uchádzač je povinný oceniť všetky položky výkazu- výmer ktoré sa ho týkajú a zároveň sa zakazuje akokoľvek pozmeňovať výkaz- výmer. Pokiaľ by uchádzač vo výkaze -výmer alebo v projektovej dokumentácii zistil nezrovnalosti, neodkladne upozorní objednávateľa a tieto nacení osobitne.
4, Termín začatia a ukončenia prác :
Podľa bodu 2, ods. a/ : začatie najneskôr 1.6.2011 ukončenie 30.6.2011.
Na nepriaznivé počasie v čase prác sa prihliada.
Podľa bodu 2 ods. b/ : začatie 1.6.2011 ukončenie 31.10.2011
Začatie prác zo strany objednávateľa môže byť ovplyvnené poskytnutím komerčného úveru.
5, Poskytnutie súťažných podkladov :
Výkaz –výmer bude dostupný na internetovej stránke objednávateľa.
PD -na nahliadnutie, prípadne zapožičanie -podľa materiálových možností objednávateľa, pre každého osloveného uchádzača.
Obhliadka objektu- po dohovore s kontaktnou osobou pre každého osloveného uchádzača.
6, Lehota na predkladanie ponúk:
Podľa bodu 2 ods.a/ môžu uchádzači doručiť ponuky poštou alebo osobne do 26.04.2011 do 18,00hod.
Podľa bodu 2 ods.b/ môžu uchádzači doručiť ponuky poštou alebo osobne do 29.04.2011 do 18,00hod.
Objednávateľ každú prijatú ponuku zaeviduje do osobitného zoznamu s vyznačením dátumu a času prijatia.
Otváranie obálok prvého kola bude 29.04.2011 o 18,30hod v priestoroch kočikárne bytového domu.
Výsledky prvého kola zverejní komisia na výber zhotoviteľa do 04.05.2011 do 24,00 na internetovej stránke domu-spoločenstva a zároveň vyzve uchádzačov umiestnených na miestach 1 až 3 na obhájenie a konzultáciu svojej ponuky a to:
Podľa bodu 2 ods. a/ : na termín 05.05.2011 od 16,00hod.
Podľa bodu 2 ods. b/ : na termín 06.05.2011 od 16,00hod.
V druhom kole môžu predložiť doplnené, prípadne upravené ponuky len uchádzači, ktorí sa v prvom kole umiestnili na miestach 1 až 3, a to do: 11.05.2011.
Víťaza súťaže podľa bodu 2 ods.a/ aj b/ zverejní komisia na výber zhotoviteľa najneskôr 15.05.2011 do 24,00hod na internetovej stránke domu-spoločenstva.
V každom kole môže uchádzač predložiť len jedinú ponuku.
7, Podmienky financovania:
Fakturácia bude mesačne na základe odsúhlasenia súpisu vykonaných prác bezhotovostným platobným stykom. Splatnosť faktúry je 60 dní od doručenia úplnej a správnej faktúry.
8, Podmienky účasti uchádzačov:
a/ doklad o oprávnení vykonávať stavebné práce
b/ prehľad o celkovom obrate, alebo súvahu, výkaz o majetku a záväzkoch alebo údajmi z nich za posledné tri roky
c/ potvrdenie Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne, že nemá evidované nedoplatky poistného, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia
d/ potvrdenie príslušného Daňového úradu, že nemá evidované daňové nedoplatky , ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia
e/ údaje o priemernom ročnom počte zamestnancov a počte riadiacich pracovníkov za 3 predchádzajúce roky
f/ údaje o strojovom a technickom vybavení, ktoré má uchádzač k dispozícii na uskutočnenie stavebných prác
g/ údaje o vzdelaní, odbornej praxi alebo odbornej kvalifikácii osôb zodpovedných za riadenie stavebných prác
h/ zoznam stavebných prác uskutočnených za posledné tri roky s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnených prác
i/ uviesť podiel plnenia zo zmluvy, ktorý má záujemca v úmysle zabezpečiť v subdodávke
Žiadame predložiť platnú licenciu na zhotovovanie oceneného tepelnoizolač-
ného, prípadne hydroizolačného systému.
9 ,Kritériá na hodnotenie ponúk:
Ekonomicky najvýhodnejšia cena.
10, Ďalšie informácie:
Objednávateľ si vyhradzuje právo súťaž zrušiť ak :
-zlyhá úver z komerčných zdrojov
-sa podstatne zmenia okolnosti za ktorých bola vyhlásená
Alebo obmedziť predmet súťaže ak:
- posledná ponuka prevýši možnosti objednávateľa.
V Lučenci 22.04.2011
Zoznam oslovených firiem k obnove bytového domu Rúbanisko III/2 984 03 Lučenec:
STRECHA :
1, Š- STRECHY s.r.o. B. Bystrica
2, TECTA s.r.o. B. Bystrica
3, KLIMATRADE s.r.o. Lučenec
4, STRECHY R PLUS s.r.o. Lučenec
5, Juraj SZABO-HVGS SOLAR TECHNIK Lučenec