VEREJNÁ SÚŤAŽ
Zateplenie obvodového plášťa bytového domu Rúbanisko III/2, 984 03, Lučenec – 2012
1, Identifikácia objednávateľa:
Spoločenstvo vlastníkov bytov R III/2, so sídlom Rúbanisko III/2,
984 03 Lučenec, IČO : 42193311 DIČ : 2023197033
Rekonštruovaný objekt : bytový dom U65 /T06B-BB/, Rúbanisko III č.2
Kontaktná osoba : Ing. Mužík Peter
2, Popis zákazky, typ zmluvy:
Súťaž je vyhlásená na :
-odstránenie systémových porúch, opravu a zateplenie obvodového plášťa vrátane balkónov a loggií, zateplenie stropu prízemia, rekonštrukciu odkvapového chodníka
Súťaže sa môžu zúčastniť len oslovení uchádzači.
S víťazným uchádzačom bude uzavretá zmluva o dielo na uskutočnenie stavebných prác podľa paragrafu 536-565 obch. zákona č. 513/91 Zb. v znení neskorších predpisov.
3, Opis stavebných prác :jedná sa o realizáciu stavebných prác na obnove bytového domu formou opráv, ktorých podstatnú časť tvorí výmena a obnovenie fyzicky opotrebovaných častí domu s cieľom znížiť spotrebu energie na vykurovanie a zároveň eliminovať systémové poruchy.
Predmetom súťaže sú všetky stavebné objekty, prevádzkové súbory a súvisiace práce v zmysle projektu stavby . Rozsah a obsah prác je určený projektom. Súťažiaci si projekt naštuduje, výkaz – výmer nacení, pričom projekt má prioritu pred výkazom výmer. Oprávnené nároky na naviac práce môžu vzniknúť len za výkony, ktoré by vznikali zmenou projektu na základe požiadaviek investora, alebo projektanta - architekta (autora stavebného diela)
Podrobný rozsah predmetu zákazky je súčasťou súťažných podkladov : výkaz –výmer. Pokiaľ niektoré technické špecifikácie predmetu zákazky v prílohe súťažných podkladov odkazujú na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent, typ, krajinu, miesto pôvodu alebo výroby, ak by tým dochádzalo k znevýhodneniu alebo vylúčeniu určitých záujemcov, výrobkov, prác, záujemca môže tieto špecifikácie nahradiť ekvivalentnými s rovnakými, alebo lepšími vlastnosťami, pokiaľ to nebude v rozpore so stanoviskami dotknutých orgánov, organizácií a so stavebným povolením.
V prípade potreby si uchádzač - budúci zhotoviteľ na vlastné náklady vypracuje realizačnú projektovú dokumentáciu. Podrobné špecifikácie : priložený výkaz- výmer.
Uchádzač je povinný oceniť všetky položky výkazu- výmer a zároveň sa zakazuje akokoľvek pozmeňovať výkaz- výmer. Pokiaľ by uchádzač vo výkaze -výmer po naštudovaní projektovej dokumentácie zistil nezrovnalosti, tieto nacení osobitne. Prípadné takéto osobitne nacenené časti zreteľné a zrozumiteľné označí, a uvedie na osobitnom liste.
4, Termín začatia a ukončenia prác :
začatie 1.6.2012 ukončenie 30.09.2012
-Začatie prác zo strany objednávateľa môže byť ovplyvnené poskytnutím komerčného úveru
-na nepriaznivé počasie v čase prác sa prihliada.
5, Poskytnutie súťažných podkladov :
Projekt aj výkaz –výmer v elektronickej forme obdrží každý oslovený uchádzač od 30.04.2012 najneskôr však 4.5.2012 do 24,00 hod.
PD -na nahliadnutie, prípadne zapožičanie -podľa materiálových možností objednávateľa, pre každého osloveného uchádzača.
Obhliadka objektu- po dohovore s kontaktnou osobou pre každého osloveného uchádzača.
Podmienkou účasti v súťaži je akceptovanie objednávateľom vypracovanej Zmluvy o dielo, koncept ktorej obdrží každý oslovený uchádzač.
6, Lehota na predkladanie ponúk:
Uchádzači môžu doručiť ponuky osobne alebo poštou do 14 .05.2012 do 18,00hod., v uzavretých, zapečatených obálkach s nápisom – Súťaž, neotvárať.
Objednávateľ každú prijatú ponuku zaeviduje do osobitného zoznamu s vyznačením dátumu a času prijatia.
Otváranie obálok bude 14.05.2011 o 18,05 hod. v priestoroch kočikárne bytového domu. Otváranie obálok je verejné.
Po preštudovaní a porovnaní predložených ponúk, komisia vyberie víťaznú ponuku.
Víťaza súťaže zverejní komisia na výber zhotoviteľa do 17.05.2012 do 24,00 hod. na internetovej stránke domu-spoločenstva.
Následne predloží víťaznú ponuku na konečné schválenie vlastníkom bytov na to zvolanej schôdzi.
Každý uchádzač môže predložiť len jedinú ponuku.
7, Podmienky financovania:
Fakturácia bude mesačne na základe odsúhlasenia súpisu vykonaných prác bezhotovostným platobným stykom. Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia úplnej a správnej faktúry.
8, Podmienky účasti uchádzačov:
a/ doklad o oprávnení vykonávať stavebné práce
b/ prehľad o celkovom obrate, alebo súvahu, výkaz o majetku a záväzkoch alebo údajmi z nich za posledné tri roky
c/ potvrdenie Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne, že nemá evidované nedoplatky poistného, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia
d/ potvrdenie príslušného Daňového úradu, že nemá evidované daňové nedoplatky , ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia
e/ údaje o priemernom ročnom počte zamestnancov a počte riadiacich pracovníkov za 3 predchádzajúce roky
f/ údaje o strojovom a technickom vybavení, ktoré má uchádzač k dispozícii na uskutočnenie stavebných prác
g/ údaje o vzdelaní, odbornej praxi alebo odbornej kvalifikácii osôb zodpovedných za riadenie stavebných prác
h/ zoznam stavebných prác uskutočnených za posledné tri roky s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnených prác
i/ uviesť podiel plnenia zo zmluvy, ktorý má záujemca v úmysle zabezpečiť v subdodávke
Žiadame predložiť platnú licenciu na zhotovovanie oceneného tepelnoizolačného systému.
9 ,Kritériá na hodnotenie ponúk:
Ekonomicky najvýhodnejšia cena.
10, Ďalšie informácie:
Objednávateľ si vyhradzuje právo súťaž zrušiť ak :
-zlyhá úver z komerčných zdrojov
-sa podstatne zmenia okolnosti za ktorých bola vyhlásená
Alebo obmedziť predmet súťaže ak:
- posledná ponuka prevýši možnosti objednávateľa.
V Lučenci 26.04.2012